LeBron’as ir Nike pristato kampaniją Kinijoje, kuria sieks jaunuosius šalies sportininkus paskatinti kalbėti ir išreikšti save garsiai bei tuo pačiu inspiruoti juos siekti aukštumų ir nepaleisti savo svajonių.

Su Nike dirbančios agentūros W+K Shanghai kuruojamą projektą Dribble& įkvėpė šių metų pradžioje kilęs kivirčas tarp LeBron’o James’o ir Fox žurnalistės Lauros Ingraham. James’as kartu su kita lygos žvaigžde, Kevin’u Durant’u laidoje Rolling with the champion kalbėjo apie prezidento Donald’o Trumpo’o rasistinius išsireiškimus. „Svarbiausią mūsų šalies darbą atlieka žmogus, kuriam žmonės visai nerūpi. Tai visiškai nejuokinga.“ – tada teigė krepšininkas.

Žurnalistė tiesioginio eterio metu metė drąsų atsakymą NBA žvaigždėms: „Štai kas nutinka, kai palieki mokyklą metais anksčiau tam, kad žaistum NBA. Nebūtų protinga klausyti politinių patarimo iš žmogaus, kuris gauna 100 milijonų dolerių per metus už tai, kad mušinėja kamuolį. LeBron‘ai ir Kevin‘ai, jūs esate puikūs žaidėjai, tačiau niekas už jus nebalsavo, milijonai žmonių prezidentu išrinko Trump‘ą, todėl pasilikite politinius komentarus sau, užsičiaupkite ir žaiskite krepšinį.“

LeBron‘as tada žurnalistei neliko skolingas ir visų žvaigždžių savaitgalio Los Andžele metu komentavo jos pasisakymą: „Aš neįsivaizduoju, kas ji tokia ir ką ji veikia. Tikrai neužsičiaupsiu ir tik žaisiu krepšinį. Per daug reiškiu bendruomenei ir jaunimui.“

Agentūros teigimu šią kompaniją įkvėpė kritika James‘ui už jo mintis ir iš siekio nutildyti virto galimybe išreikšti save bei kalbėti garsiai. „Dribble& pagrindinis tikslas yra suteikti saviraiškos teisę ne tik tokiems atletams kaip LeBron‘as, bet ir Kinijos jaunuoliams, kurie nori įrodyti jog gali būti daugiau nei tik sportininkai“ – teigė agentūros atstovas. Pagrindiniu šio projekto akcentu taps marškinėliai su užrašų DRIBBLE & bei laisvu plotu, kuriame kiekvienas galės užrašyti norimą tekstą.

Krepšininkas Kinijoje yra itin populiarus ir mėgstamas, todėl tikimasi, jog jis taps puikiu pavyzdžiu ir šalyje, kurioje žmonių saviraiška neretai ribojama, suteiks balsą jaunimui.

Nike jau ne pirmą kartą įrodo savo drąsą reklaminėse kampanijose kalbėti apie opias problemas ir paliesti aštrias temas – rugsėjį pasaulį sudrebino sprendimas Just Do It kampanijos veidu pasirinkti Colin‘ą Kaepernick‘ą.

Nike laisvalaikio ir sporto prekės ➡ 

Nike laisvalaikio ir sporto prekės ➡