Jacques'as Spreiregenas po pirmojo pasaulinio karo grįžo į civilinį gyvenimą ir 1918-aisiais pradėjo verslą bei importavo beretes iš Prancūzijos. Jo parduodamos prekės tapo populiaria pokario mados preke, o pats Jacques'as per ateinančius 20 metų vis labiau įsitraukė į berečių gamybą ir platinimą. 1938-aisiais jis Cleator kaime, Anglijos Kambrijos grafystėje įkūrė Kangol kompaniją. Kangol išgarsėjo kaip prekės ženklas, tiekiantis beretes Didžiosios Britanijos kariuomenei Antrojo pasaulinio karo metu. Angliška tradicija tęsėsi ir pokario metais, kai 1948-ųjų Olimpinių žaidynių atidarymo ceremonijoje Anglijos delegacija dėvėjo Kangol kurtas beretes.

1954-aisiais Kangol beretė buvo modifikuota į pirmąją iš dabar žinomų Kangol kepurių. Įtakingiausios septintojo dešimtmečio jaunimo ikonos buvo „The Beatles“. 1964-aisiais Kangol įgijo išimtinę teisę gaminti ir platinti visame pasaulyje bet kokius galvos apdangalus, kuriuose pavaizduotas „The Beatles“ atvaizdas ar pavadinimas. Eileen Greig sukūrė daugybę „The Beatles“ kepurių ir berečių.

1979-aisiais Kangol prekės vis dar buvo gaminamos Jungtinėje Karalystėje, tačiau vis didesnis dėmesys krypo į JAV rinką, ypač golfą ir muzikos industriją. 1981-aisiais Kangol visame pasaulyje puikiai pažįstamą Grahamą Smithą, kuris sukūrė prabangią, tačiau prieinamą galvos apdangalų kolekciją „Graham Smith for Kangol“. Šioje kolekcijoje buvo sukurtos ir beretės devintojo dešimtmečio „British Airways“ įgulai.

1983-aisiais kompanijos vadovai suprato, kad Kangol reikia ženklo, kuris būtų atpažįstamas visame pasaulyje. Cleator gamykloje Didžiojoje Britanijoje buvo eksperimentuojama su logotipais – juose buvo vaizduojama nuo krokodilų iki arklių ar vėžlių. Amerikiečiai eidami į parduotuves prašydavo „kengūrų“ skrybėlių, taigi, užuot bandę ieškoti naujo varianto, Kangol savo logotipe panaudojo kengūros atvaizdą.

Šiandien Kangol gamina įvairiausių stilių kepures, kurios vertinamos daugybės skirtingų kartų ir kultūrų. Kangol yra kultūrinė mados sintezė, perimanti geriausią britų paveldą, retro hiphopo kultūros akcentus bei maišanti juos su ateities mada. Kangol siekia patenkinti naujos kartos vartotojus, neatmesdamas, neapleisdamas ir vertindamas žmones, kurie prekės ženklą atvedė ten, kur jis yra dabar. Pastarąjį dešimtmetį Kangol dirbo su tokiais pasauliniais prekės ženklais, kaip Antoni & Alison, ALIFE, Hiroshi Fujiwara, D*Face, Apishangel, Pure Evil, SSUR, Stereo Sound Agency, Commes Des Garçons, INSA, Evil Monito, Katherine Hamnet ir daug kitų. Su Kangol esame išvydę net ir tokias legendas, kaip Michael'as Jordan'as, Eminem'as, Biggie Smalls, Run-DMC, Samuel L. Jackson ir daugybę kitų ryškiausių pasaulio asmenybių.

Kangol kepurės unikaliam Tavo laisvalaikio stiliui!

Kangol kepurės unikaliam Tavo laisvalaikio stiliui!