Avalynė vyrams

Fila Trailblazer S Low

110,00 Eur

1911 m., šiaurės Italijos pakrantėse esančiame mažame miestelyje Biella, du broliai Fila atsidarė parduotuvę. Tuomet broliai siekė gaminti kuo kokybiškesnę, prabangią tekstilę vietiniams miestelio gyventojams. Jų bruožas buvo išskirtinė audinio tekstÅ«ra, kurią įkvėpė tėvynės kraštovaizdis: Alpių griežtumas, kalvų sklandumas ir Viduržemio jÅ«ros pakrantės drąsa. Tuomet broliai net neįsivaizdavo kiek daug pasieks jų kompanija.

1923 m. broliai Fila oficialiai paskelbė apie besiplečiantį šeimos tekstilės verslą, kaip aukštos kokybės trikotažo gamybos kompaniją, kuri pasivadino - Maglificio Biellese. Metams bėgant, brolių verslas paplito už Biella miestelio ribų ir tapo gerai atpažįstamu, aukštos kokybės trikotažo gamintoju Italijoje. 1924m. bendrovė susijungė su Fratelli Fila kompanija, o 1972m. bendrovė jau buvo uždirbusi daugiau nei milijardą Italijos lirų ir turėjo virš 250 darbuotojų. Norėdamas dar labiau išplėsti kompaniją, Giansevero Fila 1968m. padarė Enrico Frachey įmonės generaliniu direktoriumi. Frachey pasidalijo Filos vizija, o tai buvo jo kÅ«rybiškumas ir vadovavimo išradingumas, kuris galiausiai pavertė Fila į visuotinį sporto prekės ženklą.

XX a. atsirado nauja asmeninės išraiškos forma – sportas. Ypač tenisas tapo malonės, stiliaus ir stiprios žmogaus dvasios gyvybingumo pavyzdžiu. Kadangi bendrovė ruošÄ—si debiutuoti sporto pramonėje, Frachey paskyrė du vyrus: dizainerį ir menininką Pier Luigi Rolando, bÅ«ti atsakingam už mums dabar puikiai atpažįstamus Fila dizainus ir Alessandro Galliano - inžinerijos direktorių.

1972m. pasirodė pirmoji Filos viršutinių drabužių kolekcija, kuri dabar gerai žinoma kaip legendinė, White Line kolekcija. Ši kolekcija buvo pavyzdinga, provokuojanti, netradicinė ir laužė visus tuometinius standartus. Visi kÅ«rė paprastus, baltus teniso drabužius, o Fila dizaineriai savo išradingumu lenkė visus, nepabijodami baltas aprangas papuošti akį traukiančiais logotipais ir piešiniais. White Line kolekcija savo išskirtinumu stebino visą pasaulį, o Fila tapo prekės ženklu, kuris tiko tiek sportininkui, tiek kosmopolitiškam asmeniui kuris visada supranta naujausias ir drąsiausias mados naujoves. Kolekcija pažymėjo ne tik Filos, bet ir visos sportinių rÅ«bų pramonės naują erą. Klasika nebÅ«tinai turi bÅ«ti konservatyvi,o ilgaamžis dizainas vis dar gali bÅ«ti šiuolaikinis.

1986 m. italų alpinistas Reinhold Messner pasiekė klastingą Everesto viršÅ«nę be papildomo deguonies, dėvėdamas Filos sukurtą aukštųjų technologijų kalnų įrangą. Tačiau to jam neužteko ir jis pasiryžo pasiekti dar 13 Himalajų viršÅ«nių. Tapdamas vienu geriausiu ir drąsiausiu alpinistu pasaulyje, jis išgarsino Fila ir ikonišką Filos "F-Box" logotipą visame pasaulyje. Fila skriejo šlaitais kartu su slidininku Ingemar Stenmark link jo 86-tosios pasaulio taurės, Fila puošÄ— "British Opens" golfo čempionate dalyvavusį Tom Watson. Fila čiuožė šaltaisiais Italijos kalnais kartu su Alberto Tomba, bei atmušinėjo teniso kamuoliukus kartu su Monica Seles ir Guillermo Vilas. Ir Fila buvo kartu su Svetlana Kuznetsova, kai 2009m. ji laimėjo "French Open" teniso turnyrą.

Fila pasiekė net ir Keniją, šalį, kurioje vaikai, nepaisydami purvinų akmenuotų keliukų, basomis kojomis, su šypsena veiduose, bėga maratonus. Arbatų laukai jiems atstoja bėgimo takelius. Kenijos sportininkai tiesiog įsiveržė į pasaulio sporto elitą, o Fila prisidėjo prie paprastų žmonių talentų ugdymo. Fila net ir dabar, 21 amžiuje vis dar remia talentingus žmones ir suteikia jiems galimybę save išreikšti. Fila tapo stipriu brand'u ir bendradarbiavo su daugybe profesionalių sportininkų iš viso pasaulio, kurių dėka Fila iki šios dienos puikiai plėtoja savo veiklą.

Fila naudoja aukšÄiausios kokybės audinius, užtikrinančius maksimalų lankstumą ir patogumą. Fila, tai stilius ir kokybė!

To Top